älskar dig

Jag älskar dig ♥

 

 

varför är det du som ska gå? Varför ska man gå det förstår inte jag.

Jag älskar dig och det gör jag alltid det finns inget som kan ta din plats.

Du har så mycket här i livet som du inte får se och det kan man alltid undra och det gör jag med dig

för jag älskar dig. Du får inte gå du går miste om så mycket dina vänner och släkten och det gör vi också det kommer vi alltid att göra.

Du vet inte vad som händer när man går det är det sorgligaste om du kommer till ett bra eller ett dåligt ställe det vet man inte förens man går. Tänk om du inte skyddar oss som du lovade och om man kan prata om dig eller om det blir svårt eller på begravningen hur det går det vet man inte men vi vill inte att du ska gå och det vet nog du om att vi inte vill och det vill nog inte du häller så jag kommer att älska dig i hela mitt liv och det kommer jag alltid att göra så vi finns för dig här på jorden så du vet och jag älskar dig så mycket för du har varit med i hela mitt liv och det vet man att det är vi två. Det blir inte roligt utan sorgligt när du går.

 

Älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0